Известие

Collapse
No announcement yet.

Търся къде се намира термопрекъсвача на релето на вентилатора на парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Търся къде се намира термопрекъсвача на релето на вентилатора на парното

    Колеги, да ви питам къде се намира термопрекъсвача на релето на вентилатора на парното , става въпрос за това реле което е в купето на колата а до него се намира вентилатора , знам че има термопрекъсвач но къде се намира това е което ви питам , благодаря предварително на всички които откликнат на моя призив
    Last edited by spe4elist; d.m.y г., 17:29.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD ''98 ( 140 k.c.)

  • #2
    Какво имаш предвид под термопрекъсвач? Това което изключва вентилатора като направи някакви градуси ли, или термичната защита на вентилатора?
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      това което да каже на вентилатора да спре след като я угася има нещо като защита сигурно и също така е нещо което пречи да управлявам степените на парното , като искам изрично да уточня че релето ми е здраво
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD ''98 ( 140 k.c.)

      Comment


      • #4
        В краката на пасажера и нагоре, в него влиза букса с 3-4 кабела по спомен, овално черно нещо - 10 санти, държи се от 2 винтчета, има 4 метални ребра като го извадиш.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Точно под врътката за парното(врътката на температурата) има едни дупчици и зад централната конзола има едно малко моторче с термосъпротивление (поне на това ми прилича) което вероятно следи за темп в купето.
          Другата подобна дивотия е както каза Ферариста в краката на пасажера.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Ето пикчър....
            Attached Files
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Точно под врътката за парното(врътката на температурата) има едни дупчици и зад централната конзола има едно малко моторче с термосъпротивление (поне на това ми прилича) което вероятно следи за темп в купето.
              Другата подобна дивотия е както каза Ферариста в краката на пасажера.
              Много ти благодаря колега утре се заемам да го оправя сештам се какво представлява и после ще споделя за резултата , иначе колегата ФЕРАРИСТ му изказвам благодарност за снимката но това вече съм го проверил
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD ''98 ( 140 k.c.)

              Comment


              • #8
                Колега, гледам и в друга тема беше писал за някакъв "термопрекъсвач"...
                На тази кола термопрекъсвача, както ти го наричаш(обикновено се казва ТЕРМОЗАЩИТА) се намира в електрония регулатор на оборотите(който Ферариста ти е снимал) и няма нищо общо с това, че не ти спира вентилатора на парното като изключиш контакта.
                Причината за твоя дефект е май,... една възможна(ако всичко е така,както го описваш). Залепнали и/или нагорели контакти на релето което захранва(подава плюс на оранжевия кабел) електромотора в купето.
                Лошото е,че нямам спомен къде се намира...
                Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 00:33.
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #9
                  колеги днеска ходих пак да ми замерят релето и се указа че пак са ми изгорели двата транзистора в релето и вече чудя защо така ми изгарят транзисторите със самото му включване на релето
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD ''98 ( 140 k.c.)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от stif_mmm Покажи съобщение
                    колеги днеска ходих пак да ми замерят релето и се указа че пак са ми изгорели двата транзистора в релето и вече чудя защо така ми изгарят транзисторите със самото му включване на релето
                    Защото се товарят,трябва да смениш релето и си ок.
                    0888515205

                    Comment


                    • #11
                      Товарят се от дефектен електромотор или затлачен поленов филтър...
                      Всъщност нали този блок на друга кола е работил? Поне така си спомням, че го четох някъде...
                      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                        Товарят се от дефектен електромотор или затлачен поленов филтър...
                        Всъщност нали този блок на друга кола е работил? Поне така си спомням, че го четох някъде...
                        Електромотора е добре проверен ,но филтъра не е сменян но може ли толкожа бързо да гори транзистора за има няма 15-30 секунди
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD ''98 ( 140 k.c.)

                        Comment


                        • #13
                          Не, не може. В крайна сметка този регулатор ремонтиран ли е или не?
                          Ако ДА с какви транзисторИ сменихте оригиналните?
                          Ако са икономисани 5-6лв. и сте взели евтини заместители, може от това да горят.
                          Успех.
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • #14
                            Що не вземеш от някой морга друг регулатор, може наистина да е от самите транзистори, ако не са добре подбрани по параметри.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #15
                              Колеги, сегашните транзистори са марка IRFZ44N , а доколкото се сещам оргигиналните бяха IRFZ44 и се чудя има ли разлика ?
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD ''98 ( 140 k.c.)

                              Comment

                              Working...
                              X